sobota, 3 sierpnia 2013

Podsumowanie: lipiec 2013

Witajcie! 
To już kolejne podsumowanie na tym blogu. Cieszę się bardzo, że zagląda tutaj kilka osób, a nawet komentujecie - to motywuje.
Na początku jednak chciałbym poinformować, że zostałem studentem Politechniki Wrocławskiej! - to dla mnie bardzo ważny krok :)  Mogę tym usprawiedliwić mój brak czasu i skromne działanie w tym miesiącu (jeśli nie powinienem powiedzieć praktycznie żadne) - papierologia na studia, szukanie mieszkania itd.

Nadal mogę powiedzieć, że zarabia tylko jeden blog, który wskoczył już na stałe do TOP5 w drugiej połowie lipca na czołowe frazy i mam nadzieję, że się to utrzyma. Mimo wszystko jestem zadowolony, że przy niewielkiej pracy w lipcu blog zarabia podobnie z AdSense jak w zeszłym miesiącu. 

Reklamy AdSense: 15,56zł +9,3%
Teksty na zlecenie: 0zł 

Plany na sierpień?
- zwiększenie CTR 
- założenie minimum 2 blogów
- podwojenie zarobków z AdSense

Mam nadzieję, że sierpień to będzie miesiąc, kiedy wreszcie rozkręcę działalność blogową ! ;) 

A jak u Was wyglądają zarobki w lipcu?

7 komentarzy:

  1. Można wiedzieć jakie to frazy i jaki ruch generują? Wiesz, można być w topie na zupełnie niszowe, niepopularne lub niekonwertujące frazy i wówczas nic z komercyjnego sukcesu :) Jeśli masz dużo zajęć związanych ze studiami, to pisz o tym blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Idąc śladami innych blogerów nie będę podawał adresów (fraz itd.). Wydaje mi się, że aktualnie problemem moim jest niski CTR niż brak odwiedzin, więc chcę nad tym popracować.

      Usuń
  2. Hmm 15,56 w TOP5? Bardzo mizerny wynik. Popracuj może nad optymalizacją adsense żeby zwiększyć klikalność. Nie napisałeś ile masz odwiedzin, więc sam zysk nic nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenne rady. Tematyka jest dość zarobkowa, ale mam mały ctr, dlatego chcę w tym miesiącu się tym zając - testować i sprawdzać co przynosi efekt ;)

      Usuń
  3. Tylko testy. Zmiana szablonu, ułożenia reklam, kolorystyki, tylko nie na zasadzie zmiana co 6 godzin, bo nie klikają. Daj sobie kilka - kilkanaście dni po każdej zmianie na obserwacje. A zresztą sierpień to w większości branż miesiąc "na przeczekanie". Ludzie na urlopach, ruch generalnie niższy pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie pochwalił się zarobkami, więc ja to zrobię, ale oczywiście anonimowo. W czerwcu 400 zł, w lipcu 970 zł, sierpień to będzie jakieś 1200 zł. 3/4 tej sumy zarabia strona po angielsku i to powinno dać Wam do myślenia. Wziąłem się za to zarabianie na adsense porządnie od końca maja i jak widać są rezultaty. Szczegółów oczywiście nie podaję. Tylko mała porada - piszcie z głową odpowiednio optymalizując treść na wybrane słowa kluczowe (najlepiej z wysokim CPC) i wybierajcie takie, na które da się wejść, praktycznie bez pozycjonowania, do top 10 wyszukiwarki. Warto też podglądać inne strony w top 10 zarabiające na adsense.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dało do myślenia, ale pewnie są wyższe stawki za kliknięcie w reklamy i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz, to tylko chwila, a cieszy! ;)