wtorek, 2 lipca 2013

Podsumowanie: czerwiec 2013

Czerwiec był miesiącem startu mojego projektu 20zł dziennie - zarabianie w Internecie. Robiłem sporo testów, szczególnie tych dotyczących reklam, napisałem kilkanaście tekstów na swoje blogi. Tak naprawdę, jakikolwiek zysk udało mi się osiągnąć tylko z dwóch blogów, mam nadzieję, że w miarę rozwoju będę mógł powiększyć ich ilość.

Reklamy AdSense: 14,23zł
Teksty na zlecenie: 12,5 zł
Textmarket: 0zł 
Czerwiec:  26,73zł

Niestety te kilka złotych, które udało mi się osiągnąć w AdSense były zarobione w pierwszej połowie czerwca. 16 czerwca zauważyłem nagły spadek pozycji w Google na czołowe frazy, nie mam pojęcia czym to było spowodowane. Wcześniej każdego dnia obserwowałem poprawę pozycji. Dopiero wczoraj udało mi się wrócić jednym blogiem do Top10, dlatego mam nadzieję, że lipiec przyniesie większy zarobek.

Dodam tylko, że kwota, którą zarobiłem i tak okazała się większa niż zakładałem ;). 


5 komentarzy:

  1. Hmm, ja w pierwszym miesiącu osiągnąłem 30 złotych za 2 podstrony ale w top 3 ;) Aktualnie za ten miesiąc poszło 170 PLN ale jedna z nich jest w TOP 1, a druga w TOP 10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w pierwszej połowie czerwca frazy też nieco poleciały w dół, ale ostatnio wróciły (nie wszystkie, ale większość) na swoje miejsca. Generalnie, im starsza domena tym wahania mniejsze - z miesiąca na miesiąc powinno więc być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim miesiącu było dużo zawirowań w pozycjach. A jaka jest tematyka owych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Algorytmy się zmieniają, to i spadki na stronach.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz, to tylko chwila, a cieszy! ;)