piątek, 24 maja 2013

Czas start

Witajcie!

Zainspirowany takimi blogami jak: 1000zł miesięcznie, 20 ojro dziennie (i wieloma innymi) postanowiłem na poważnie zająć się zarabianiem na blogach. O idei projektu możecie poczytać w zakładce o projekcie.

Temat zarabiania przez Internet nie jest mi zupełnie obcy. Od ponad roku udawało mi się zarobić kilka złotych na zleceniach itp. Jednak przez cały ten czas przygotowywałem się do zarabiania na blogach, czytając najlepszych w tej dziedzinie (Like a geek, zarabianie na blogu) i czerpiąc cenne źródła informacji. 


Blog ten, traktuję przede wszystkim jako motywację do działania. Wspomniane wcześniej blogi o podobnej idei osiągnęły swój cel. Dlaczego ja nie mógłbym spróbować? Chociaż na obu blogach od dłuższego czasu wieje pustką (autorzy zapewne są tak pochłonięci zarabianiem, że zapomnieli o chwaleniu się sukcesami ;) ) polecam każdemu poczytać wpisy, jeśli jeszcze nie wierzycie, że zarabianie na blogach jest możliwe. Mam nadzieję, że niedługo i mój blog będzie doskonałym przykładem.


Od samego początku mam do Was prośbę. Przede wszystkim zachęcam do czytania i komentowania, ale także do udzielania cennych informacji, które na pewno się przydadzą. Wrzucajcie adresy stron, z których wiedzę mogę czerpać, z miłą chęcią poczytam i odwiedzę.

Łukasz

8 komentarzy:

  1. A możesz zdradzić na jakich stronach i blogach zamierzasz zarabiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co stawiam pierwsze kroki, więc nie ma się czym chwalić. Czas pokaże

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że próbujesz swoich sił w Internecie. Oby Ci się powiodło, pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! :)
    I dzięki za podlinkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że chcesz po prostu postawić x blogów, wypełnić je określonym contentem (ale nie spamem) i w ten sposób generować zyski z reklam AdSense, tak? A zamierzasz pozycjonować blogi w sposób inny, niż tylko samymi treściami? Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz. Póki co, widzę, że dobra treść tylko skutkuję, więc stawiam na to, staram się zdobywać ruch poprzez komentarze na stronach tematycznie podobnych. Z drugiej strony, dopiero się uczę, a najlepiej się uczyć na własnych błędach, więc próbuję wszystkiego, testuję i sprawdzam, co przynosi efekt.

      Usuń
  5. A mógłbyś zdradzić na jakich blogach działasz? Czy wszystkie oparte są na blogspocie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że żaden z moich zarabiających blogów nie będzie oparty na blogspocie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dodaj komentarz, to tylko chwila, a cieszy! ;)